Jak ušetří systém fencee Cloud Zoo Zlín průměrně 218 000 Kč ročně?
Kupující je povinen uvést pravdivé kontaktní údaje: telefonní číslo (na kterém Vás může dopravce informovat o termínu doručení zásilky), fakturační adresu, dodací adresu a e-mail, na který bude zasláno shrnutí a potvrzení objednávky.
Kupující může zboží objednat na telefonním čísle 730 893 828, kde bude jeho objednávka vyřízena prostřednictvím obchodního zástupce. K úspěšnému provedení objednávky je kupující povinen sdělit přesný název a počet kusů objednávaného zboží, své telefonní číslo, fakturační a dodací adresu.
Kupující může zboží objednat prostřednictvím e-mailové objednávky zaslané na adresu: info@fencee.cz. K úspěšnému provedení objednávky je kupující povinen uvést přesný název a počet kusů objednávaného zboží, své telefonní číslo, fakturační a dodací adresu.
Po doručení potvrzení o přijetí objednávky již nelze změnit fakturační údaje.
Všechny ceny uvedené na internetovém obchodě www.fencee.cz jsou platné v okamžiku objednání. Úhrada objednaného zboží je možná následujícími způsoby:
Při objednání zboží máte na výběr z přepravních společností DPD, PPL, GLS, nebo 123 Kurýr. V některých případech, a to u položek přesahujících maximální délku 120 cm (sloupky, sítě) je možnost dopravy přednastavena pouze na dodání přepravní společností DPD, GLS nebo 123 Kurýr. Firma VNT electronics s.r.o. si vyhrazuje možnost změny přepravce při zachování ceny (tyto změny jsou prováděny zejména z technických důvodů, nebo pro urychlení dodání). U položek, které jsou v internetovém obchodě označeny symbolem SPECIÁLNÍ DOPRAVA je na výběr pouze z přepravních společností TOPTRANS nebo 123 Kurýr. Zboží je možné vyzvednout také osobně na adrese prodávajícího, viz. Platba hotově/kartou na odběrném místě
Výrobky zakoupené přes internetový obchod/e-shop, e-mail či telefonicky je koncovým zákazníkům možné zaslat pouze na území České republiky. Pro doručení zboží mimo území České republiky se prosím obraťte na příslušné obchodní partnery.
U objednávek s celkovou hodnotou přesahující 2 500 Kč včetně DPH splnil koncový zákazník podmínky pro dopravu ZDARMA a není mu tedy účtováno přepravné a balné.
Dopravu zdarma Vám nemůžeme poskytnout v následujících případech:
Objednané zboží je možné zaslat kamkoliv po České republice přepravní společností PPL. Pokud je objednávka uskutečněna do 13:00 hodin, zajistíme její předání dopravci ještě téhož dne. Doručení zásilky by mělo proběhnout zpravidla v následující pracovní den, a to v době od 8:00 – 18:00 hodin. Zboží přepravované službou PPL Private je možné objednat na dobírku, nebo jej uhradit předem (jak bankovním převodem, tak i přes platební bránu).
Velikostní limit pro zásilku přepravovanou společností PPL je omezen maximální hmotností zásilky 31,5 kg, nejdelší stranou zásilky 120 cm a obvodovou délkou, která nesmí přesáhnout 360 cm. Maximální rozměr zásilky přepravované kurýrní službou PPL Private je 120 × 60 × 60 cm.
Jak probíhá doručení zásilky?
Zásilku dopravovanou společností PPL můžete sledovat zde: Sledování trasy zásilky
Objednané zboží je možné zaslat kamkoliv po České republice přepravní společností PPL. Pokud je objednávka uskutečněna do 13:00 hodin, zajistíme její předání dopravci ještě téhož dne. Doručení zásilky by mělo proběhnout zpravidla v následující pracovní den, a to v době od 8:00 – 18:00 hodin. Zboží přepravované kurýrní službou PPL Business je možné objednat na dobírku, nebo jej uhradit předem (jak bankovním převodem, tak i přes platební bránu). Velikostní limit pro zásilku přepravovanou společností PPL je omezen maximální hmotností zásilky 31,5 kg, nejdelší stranou zásilky 120 cm a obvodovou délkou, která nesmí přesáhnout 360 cm. Maximální rozměr zásilky přepravované kurýrní službou PPL Business je 120 × 60 × 60 cm.
Jak probíhá doručení zásilky?
Zásilku dopravovanou společností PPL můžete sledovat zde: Sledování trasy zásilky
Vaši zásilku je možné zaslat na jedno z více než 2 500 výdejních míst PPL Parcelshop v České republice. V případě platby na dobírku se při výběru výdejního místa ujistěte, že vybrané místo podporuje Vámi vybraný způsob platby (hotově/kartou). Velikostní limit pro zásilku dopravovanou na výdejní místo Parcelshop je omezen maximální hmotností zásilky 31,5 kg, nejdelší stranou zásilky 120 cm a maximálními rozměry zásilky 120 × 60 × 60 cm.
Jak probíhá doručení zásilky?
Zásilka je na výdejním místě uložena až po dobu 7 kalendářních dnů od obdržení SMS/e-mailu o možnosti jejího vyzvednutí. Seznam Výdejních míst PPL Parcelshop.
Vaši zásilku je možné zaslat na jedno z více než 400 výdejních Parceboxů v České republice. V případě platby na dobírku se ujistěte, že vybraný Parcelbox podporuje Vámi vybraný způsob platby (hotově/kartou). Velikostní limit pro zásilku dopravovanou na do Parceboxu je vždy závislý na výšce konkrétní schránky: maximální hmotnost zásilky 31,5 kg a rozměry 43 cm × 60 cm× výška schránky v cm.
Jak probíhá doručení zásilky?
Zásilka je v Parcelboxu uložena až po dobu 3 kalendářních dnů od obdržení SMS/e-mailu o možnosti jejího vyzvednutí. Více informací o přepravní službě PPL Parcelshop.
Objednané zboží je možné zaslat kamkoliv po České republice přepravní společností DPD. Pokud je objednávka uskutečněna do 13:00 hodin, zajistíme její předání dopravci ještě téhož dne. Doručení zásilky by mělo proběhnout zpravidla v následující pracovní den, a to v době od 8:00 – 18:00 hodin. Zboží přepravované balíkovou službou DPD Private je možné objednat na dobírku, nebo jej uhradit předem (jak bankovním převodem, tak i přes platební bránu). Velikostní limit pro zásilku přepravovanou společností DPD je omezen maximální váhou 31,5 kg, nejdelší stranou zásilky 175 cm a maximální obvodovou délkou zásilky, která nesmí přesáhnout 300 cm.
Jak probíhá doručení zásilky?
Zásilku doručovanou společností DPD můžete sledovat zde: Sledování trasy zásilky
Vaši zásilku můžeme zaslat také na jedno z více než 1 000 výdejních míst DPD Pickup v České republice. V případě platby na dobírku se při výběru výdejního místa ujistěte, že vybrané místo podporuje Vámi vybraný způsob platby (hotově/kartou). Velikostní limit pro zásilku přepravovanou na výdejní místo DPD Pickup je omezen maximální váhou 15 kg, nejdelší stranou zásilky 120 cm a obvodová délkou zásilky, která nepřesahuje 250 cm.
Jak probíhá doručení zásilky?
Zásilka je na výdejním místě uložena po dobu 7 kalendářních dnů. Při výběru platby zkontrolujte, zda Vámi vybrané výdejní místo možnost platby akceptuje.
Zásilku přepravovanou na výdejní místo DPD Pickup můžete po přijetí do přepravy sledovat zde. Mapa a seznam výdejních míst DPD.
Vaši zásilku můžeme zaslat na jedno z více než 1 300 výdejních boxů (DPDboxů a AlzaBoxů) v České Republice. Velikostní limity pro zásilku přepravovanou do boxu jsou: maximální váha 15 kg, nejdelší strana zásilky 75 cm a maximální rozměr zásilky 67 × 41 × 56 cm. V případě, že Vaše zásilka přesáhne maximální hmotnost, nebo rozměr, bude bezplatně uložena na nejbližším výdejním místě. Kupující je o nemožnosti uložit zásilku v samoobslužném boxu informován pomocí SMS zprávy, ve které je uvedeno dané výdejní místo a PIN, který je potřebný pro převzetí zásilky.
Jak probíhá doručení zásilky?
Zásilka je v DPDboxu, nebo AlzaBoxu uložena po dobu 48 hodin. V případě, že zvolíte možnost vyzvednutí zásilky v samoobslužném boxu, budete za zboží moci zaplatit online pří nákupu zboží, nebo u daného boxu přes vygenerovaný kód který vám zašle DPD. Pokud zvolíte možnost platby na dobírku, ujistěte se prosím, že Vámi vybraný samoobslužný box umožňuje Vámi preferovaný způsob platby (hotově/kartou). Ze zkušenosti doporučujeme v případě doručení do samoobslužného boxu zvolit platbu předem, protože kód vygenerovaný společností DPD bohužel není vždy funkční a můžete tak předejít nepříjemnostem při vyzvednutí Vaší zásilky. Zásilku přepravovanou do samoobslužného boxu můžete po přijetí do přepravy sledovat zde.
Objednané zboží je možné zaslat kamkoliv po České republice přepravní společností GLS. Pokud je objednávka uskutečněna do 13:00 hodin, zajistíme její předání dopravci ještě téhož dne. Doručení zásilky by mělo proběhnout zpravidla v následující pracovní den, a to v době od 8:00 – 17:00 hodin. Zboží přepravované zásilkovou službou GLS je možné objednat na dobírku a zaplatit kurýrovi (jak kartou, tak i hotově), nebo jej uhradit předem (jak bankovním převodem, tak i přes platební bránu). Velikostní limity pro zásilku přepravovanou společností GLS jsou: maximální váha 31,5 kg a rozměry 80 cm × 60 cm × 200 cm při maximální možné délce obvodu 300 cm.
Jak probíhá doručení zásilky?
Zásilku doručovanou společností GLS můžete sledovat zde: Sledování trasy zásilky
Vaši zásilku je možné doručit na jakékoliv z více než 1 000 výdejních míst GLS ParcelShop v České republice. V případě platby na dobírku prosím počítejte s tím, že je možné za zboží v ParcelShopech platit pouze v hotovosti. Velikostní limity pro zásilku přepravovanou společností GLS jsou: maximální váha 31,5 kg a rozměry 80 cm × 60 cm × 200 cm při maximální možné délce obvodu 300 cm. Zásilka je na výdejním místě uložena po dobu 5 kalendářních dnů.
Jak probíhá doručení zásilky?
Zásilka je na výdejním místě uložena až po dobu 5 pracovních dnů od obdržení SMS/e-mailu o možnosti jejího vyzvednutí. Pro vyzvednutí je potřeba na výdejním místě předložit PIN kód, který obdržíte SMS zprávou nebo e-mailem. Pokud zvolíte platbu dobírku, berte prosím na vědomí, že na na výdejním místě je možné za zásilku platit pouze v hotovosti. Dobu uložení je možné prodloužit o další 3 pracovní dny, a to po domluvě na telefonním čísle 567 771 111.
Objednané zboží je možné zaslat kamkoliv po České republice přepravní společností 123 Kurýr. Zásilka je v pracovní dny obvykle doručena do 1-3 pracovních dnů od odeslání. Zboží přepravované kurýrní službou PPL Business je možné objednat na dobírku, nebo jej uhradit předem (jak bankovním převodem, tak i přes platební bránu). Velikostní limity pro zásilku přepravovanou společností 123 Kurýr jsou: maximální váha 50 kg, nejdelší strana zásilky 200 cm a obvodová délka zásilky nesmí přesáhnout 300 cm.
Jak probíhá doručení zásilky?
Podrobnosti o zásilkách přepravovaných společností 123 Kurýr můžete sledovat zde.
U zboží označeného symbolem SPECIÁLNÍ DOPRAVA je možné dopravu zprostředkovat pouze společností TOPTRANS. Jedná se o nadrozměrné balíky přesahující jednou stranou délku 175 cm, hmotností nad 31,5 kg nebo nebezpečné zboží (autobaterie). Vyšší cena na dopravu autobaterií odpovídá zvýšeným nárokům na bezpečné doručení a manipulaci s nebezpečným zbožím obsahujícím kyselinu. Přepravce zajišťuje šetrnou ruční překládku zásilky a zcela bezpečné dodání.
V případě přepravy zboží na paletě bude kupujícímu účtován poplatek za paletu v hodnotě 200 Kč bez DPH. U nadrozměrných zásilek označených symbolem SPECIÁLNÍ DOPRAVA je účtována doprava dle platného ceníku a nevztahují se na ně možnosti využití dopravy zdarma.
Zásilku přepravovanou společností Toptrans můžete sledovat zde.
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.
Při ostatních nákupech není zákonný nárok na "bezplatné" vrácení zboží, jelikož je možno si zboží prohlédnout a vyzkoušet před pořízením. Nabízíme možnost dohody na tel. čísle 730 893 828.
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:
Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník z. č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).
Kupující je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak
"Prodávající" je firma VNT electronics s. r. o., Dvorská 605, 563 01 Lanškroun, zastoupená Jiřím Novákem (jednatel), IČO: 64793826, DIČ: CZ64793826. Společnost je zapsána v OR vedeném KS v Hradci Králové oddíl C, vložka 9839. VNT electronics s. r. o. je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).
Prodávající odpovídá spotřebiteli za to, že věc při převzetí nemá vady a že v době, kdy spotřebitel věc přebírá:
Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.
Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.
Nárok na uplatnění reklamace nevzniká mimo jiné v případě: neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním a používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci. Reklamace dále nevzniká, pokud je zboží mechanicky poškozené spotřebitelem nebo by byla podána na součásti výrobku podléhající přirozenému opotřebení (např. u baterie).
Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci (fakturu) obsahující údaje, které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČO, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.
Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací kupující plnění, které mu poskytl prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.
Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
V případě, že kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad zboží opravou a v záručním listu, je pro účely záručních oprav zboží určený prodávající / výrobce, v sídle jeho podnikání. Kupující uplatní právo na záruční opravu v sídle prodávajícího na adrese: VNT electronics s.r.o., Dvorská 605, 563 01 Lanškroun.
Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu 730 893 828 nebo na e-mail: reklamace@dogtrace.com (je třeba uvést Vaše jméno, adresu, telefon, e-mail a název reklamovaného zboží) a my se pokusíme závadu odstranit odbornou poradou nebo se s Vámi dohodneme na dalším postupu.
Za situace, kdy je zboží zasíláno prodávajícímu na reklamační opravu, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží a označí zásilku příslušnými symboly (reklamace, servis, křehké atp.).
Náklady na zaslání zboží nese zákazník. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou. Dobírkou nebude přijato.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
Jelikož se snažíme, aby reklamace zboží netrvala příliš dlouho, vyřizujeme Vaše reklamace zpravidla do 2 - 3 týdnů.
Prodávající po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží, resp. zašle zboží zpět kupujícímu.
Pokud byla reklamace neoprávněná (viz předcházející bod), účtuje prodávající kupujícímu náklady na lokalizaci a opravu závady, vč. přepravného a balného.
Záruční doba začíná běžet od doby převzetí zboží zákazníkem. Záruční doba pro kupujícího - spotřebitele činí 36 měsíců, avšak pro kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
Při jakékoli návštěvě servisního technika u kupujícího je třeba, aby byl vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez takovéhoto protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz.
V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti na pokladně v sídle společnosti nebo na některé z provozoven.
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. 1. 2018. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.
Informujeme zákazníky, že ekologická likvidace našich výrobků podle Zákona o odpadech č. 185/2001 Sb. a Vyhlášky MŽP č. 237/2002 Sb. je zajištěna “Smlouvou o zajištění společného plnění” v rámci kolektivního systému ASEKOL a.s. se sídlem: Československého exilu 2062 / 8, 143 00 Praha 4 - Modřany. Seznam sběrných míst a jejich provozní doba včetně telefonních čísel je uvedena na webových stránkách www.asekol.cz.
Pokud se chcete zbavit již nefunkčního elektrozařízení, máte možnost ho odevzdat i u posledního prodejce, který má zákonem danou povinnost zařízení přijmout, pokud si spotřebitel koupí u něj nové zařízení (režim kus za kus).
V žádném případě nesmí použitý, nefunkční výrobek skončit v komunálním odpadu nebo jinde, protože takové zařízení může obsahovat řadu nebezpečných látek ale i vzácných materiálů, které lze opětovně použít.
Nefunkční elektrozařízení prosím nedemontujte, musí být kompletní.
K námi nabízeným produktům fakturujeme příspěvek na recyklaci. Tyto příspěvky jsme povinni účtovat na základě novely Zákona o odpadech č. 185/2001 Sb. Dle nové legislativy je od 1.1.2021 nutné, aby byl příspěvek na recyklaci viditelný. Znamená to, že kupujíci musí být informovaný o výši příspěvku a nesmí být součástí ceny ceny výrobku. V praxi to bude fugovat tak, že na faktuře nebo daňovém dokladu bude muset být výše recyklačního příspěvku uvedena samostatně.
Použité baterie a akumulátory, nesprávně vyhazované s běžným odpadem, mohou vážně narušit životní prostředí. Po čase se z nich uvolňují škodlivé látky (zejména tzv. těžké kovy), které mohou znečistit půdu nebo spodní a povrchové vody. Těžké kovy obsažené v bateriích mají prokazatelně škodlivý vliv na lidské zdraví. Recyklací kovových látek obsažených v bateriích lze dosáhnout významných energetických a materiálových úspor primárních surovin.
Použité a vybité baterie nebo akumulátory můžete bezplatně odevzdávat na mnoha místech, která jsou označena jako „místa zpětného odběru“ organizace ECOBAT. Jsou to zejména prodejny elektrospotřebičů, supermarkety a hypermarkety, obchodní hobby centra, sběrné dvory nebo mobilní sběrny nebezpečných odpadů v městech a obcích. Seznam veřejně přístupných míst zpětného odběru najdete na úvodní stránce www.ecobat.cz. Všechny odevzdané baterie jsou tříděny podle elektrochemických typů a předávány do recyklačních zařízení, kde jsou z nich složitými technologickými postupy získávány zejména kovy, jako např. olovo, nikl, zinek, mangan, kadmium, kobalt a další.
Tento symbol můžete najít přímo na bateriích, jejich obalech nebo na elektrozařízeních, která baterie nebo akumulátory obsahují. Tento symbol vyjadřuje, že baterie nepatří do odpadkového koše, popelnice ani kontejneru s komunálním odpadem. Vyhazování baterií do sběrných nádob určených pro komunální odpad nebo do volné přírody je přísně zakázáno.
Základní prohlášení
Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.
Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.
Osobní data Kupujícího jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům. Slouží výhradně k realizaci nezbytných účetních operací, zaúčtování platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.
Kdo jsme?
Naše webová adresa je: http://fencee.cz.
Jaké shromažďujeme osobní údaje a proč je shromažďujeme?
Komentáře - když návštěvníci přidají komentář na tento web, jsou shromažďovány údaje zobrazené ve formuláři pro komentář, dále IP adresa návštěvníka a řetězec user agent definující prohlížeč, což pomáhá k detekci spamu. Službě Gravatar může být poskytnut anonymní řetězec vytvořený z vaší emailové adresy (nazývaný také hash), díky kterému lze určit jestli tuto službu používáte. Zásady ochrany osobních údajů služby Gravatar jsou k dispozici na https://automattic.com/privacy/. Po schválení vašeho komentáře je váš profilový obrázek viditelný pro veřejnost v kontextu vašeho komentáře.
Média - pokud nahráváte obrázky na tento web, měli byste se vyhnout nahrávání obrázků s vloženými údaji o poloze (EXIF GPS). Návštěvníci webu mohou stáhnout a zobrazit libovolné data o poloze z obrázků na webu.
Cookies - pokud na naše stránky přidáte komentář, můžete povolit uložení jména, emailové adresy a webové stránky do cookies. Tímto způsobem se snažíme zvýšit váš komfort, když budete psát nový komentář už pak nebudete muset tyto údaje znovu vyplňovat. Tyto soubory cookies budou mít životnost jeden rok. Pokud máte účet a přihlašujete se k tomuto webu, nastavíme dočasné cookie pro ověření, zda váš prohlížeč přijímá soubory cookies. Tento soubor cookie neobsahuje žádné osobní data a při zavření prohlížeče se zruší. Při přihlašování vám nastavíme také několik souborů cookies pro uložení vašich přihlašovacích údajů a pro nastavení zobrazení obrazovky. Přihlašovací soubory cookies mají životnost dva dny a cookies pro nastavení zobrazení mají životnost jeden rok. Pokud potvrdíte možnost „Zapamatovat si mě“, vaše přihlášení bude trvat dva týdny. Pokud se ze svého účtu odhlásíte, přihlašovací cookies budou odstraněny. Pokud upravujete nebo publikujete článek, bude ve vašem prohlížeči uložen další cookie. Tento cookie neobsahuje žádné osobní data a jednoduše označuje ID příspěvku, který jste právě upravili. Jeho platnost vyprší po 1 dni.
Vložený obsah z dalších webů - příspěvky na těchto stránkách mohou obsahovat vložený obsah (například videa, obrázky, články atd.). Vložený obsah z jiných webových stránek se chová stejným způsobem, jako kdyby návštěvník navštívil jiný web. Tyto webové stránky mohou shromažďovat data o vás, používat soubory cookies, vkládat další sledování od třetích stran a sledovat vaši interakci s tímto vloženým obsahem, včetně sledování interakce s vloženým obsahem, pokud máte účet a jste přihlášeni na danou webovou stránku.
S kým sdílíme vaše údaje?
Jak dlouho uchováváme vaše údaje - pokud přidáte komentář, komentář a jeho metadata budou uchovávána po dobu neurčitou. Údaje jsou uchovávány za účelem automatického rozpoznání a schválení všech následných komentářů, místo jejich držení ve frontě moderování. Pro uživatele, kteří se registrují na tomto webu (pokud mají tuto možnost), ukládáme také osobní údaje, které uvádějí ve svém uživatelském profilu. Všichni uživatelé mohou kdykoliv vidět, upravovat nebo smazat své osobní údaje (s výjimkou toho, že nemohou změnit své uživatelské jméno). Administrátoři webu mohou také tyto informace zobrazit a upravovat.
Jaké máte práva?
Pokud máte na tomto webu účet nebo jste zde přidali komentáře, můžete požádat o obdržení souboru s exportem osobních údajů, které o vás uchováváme, včetně všech údajů, které jste nám poskytli. Můžete také požádat o odstranění veškerých osobních údajů, které o vás uchováváme. Tato možnost nezahrnuje údaje, které jsme povinni uchovávat z administrativních, právních nebo bezpečnostních důvodů.
Kam posíláme vaše data?
Komentáře návštěvníků mohou být kontrolovány prostřednictvím automatizované služby detekce spamu, která může být umístěna v zahraničí.
Vaše kontaktní údaje - Souhlas se zpracováním osobních údajů
Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle zákona o ochraně osobních údajů máte právo:
Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@fencee.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzení jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.
Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. 1. 2018
Potřebujete radu? Jiří Stolín