Našim zákazníkům se snažíme vždy poskytnout okamžité řešení technických problémů. Také vám rádi odpovíme na dotazy týkající se instalace, používání a údržby všech typů produktů značky fencee.
Dříve, než budete považovat zařízení za vadné, postupujte nejprve podle Návodu k použití a Seznamu možných závad.
Dále vám doporučujeme projít naše Reklamační desatero, které vám pomůže identifikovat možnou závadu.
V případě, že informace poskytnutá v návodech nebo na našich webových stránkách není dostačující, kontaktujte naše Reklamační oddělení.
VNT electronics s. r. o.
Dvorská 605
563 01 Lanškroun
Pondělí–Pátek: 7:00–15:00
Tel.: +420 730 893 827
E-mail: reklamace@dogtrace.com
Při zasílání zboží do servisu viditelně označte jako „reklamace“.
Při uplatnění reklamace na zboží je kupující povinen dodat: čisté zboží (bez tkaných a plastových řemenů), které je předmětem reklamace, v souladu s dokladem, prokazujícím vlastnické právo k tomuto zboží a průvodní dopis, který obsahuje:
- Jméno a adresa kupujícího (včetně jména kontaktní osoby, telefon, fax, e-mail)
- Reference a popis reklamovaného výrobku, typ, počet kusů
- Popis závady, důvod reklamace
- Kopii dokladu o zakoupení (nabytí) výrobku (faktura, dodací list) – přiložit
Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu ode dne doručení reklamovaného zboží, v některých případech dle předchozí domluvy s kupujícím.
Děkujeme